KFX700 modell koncepció
Blokk A derék, 697 cm3-es, SOHC, 4 szelepes V2-es blokk masszív nyomatékot produkál. A furat / löket arány (82.0 mm * 66.0 mm) erőteljes közép- és felső tartományt és biztosít. A 90o-os hengerszög hozzájárul az alacsony vibrációhoz. A gyújtás és a vezérlés beállításai csúcsteljesítményre és magas fordulatszám értékekre vannak optimalizálva. A nagyméretű, 30 mm-es szívó és 26 mm-es kipufogó szelepek szűk szögben állnak (19° szívó és 21° kipufogó) a kompakt és nagyon hatékony égéstér kialakítás miatt. A dugattyúkorona homorú formája fokozza az égés hatékonyságát. A dupla, 32 mm-es esőáramú karburátorok lágy gázreakciót és alacsony fogyasztást biztosítanak. Speciális terelőlemezek stabilizálják az üzemanyag áramlását az úszóházban a vibráció és a rázkódás negatív hatásainak elkerülése érdekében. A megfelelő hőháztartásról a nagyméretű, ventilátorral ellátott hűtőradiátor gondoskodik. A kompakt kipufogó tekintélyes hangon szól. A KFX700 V Force elektromos önindítója és KACR (Kawasaki Automatic Compression Release) automata kompresszió csökkentő rendszere nagyban megkönnyíti az indítást. A könnyűsúlyú generátor hozzájárul a súlycsökkentéshez és az éles gázreakciókhoz. A légszűrőház a két henger között található, légzőcsöve jelentősen csökkenti az esélyét a szennyeződés (víz, homok, sár) bejutásának. Váltómű A CVT szíjhajtást a sportos igénybevételhez hangolták. A CVT szíj rendkívül tartós, elviseli a versenyszintű igénybevételt is. A bal kormányon található markolatváltó egyszerűvé teszi a váltást az Előre, Üres, és Tolatás között. A hosszú végáttétel nagy végsebességet eredményez. Futómű A könnyű új váz szimpla alsócsöves vázmegoldást alkalmaz, így hosszú A-kart lehetett beépíteni az első futóműbe. A konstrukció miatt extrém hosszú rugóutat lehet beépíteni. Az eredmény kivételes úttartás és fantasztikus kanyarodási képességek. A könnyű és merev aluminium lengővilla és a beépített, többtárcsás hátsó fék hozzájárul a futómű alacsony súlyához. A hátsó felfüggesztés gáztartályos központi rugóstag konstrukció. Előfeszítésben fokozatmentesen állítható, 200 mm-es rugóúttal rendelkezik A tapadós lábtartók segítenek a gépen maradni forszírozott tempó mellett is. A burkolt tanksapka a quad hátulján található. Fékek, kerekek, gumik A 163 mm-es első tárcsák és a 2 dugattyús féknyergek erőteljes lassulást biztosítanak. A többtárcsás hátsó fék teljesen zárt, így védett a szennyeződéstől. Kompakt mérete nagy szabad magasságot biztosít. A rugózatlan tömeg csökkentése és a rugózás javítása érdekében a V Force könnyűsúlyú 10 colos aluminium felniken gördül. A gumik mintázata megfelelő tapadóerőt és kivételes manőverezőképességet biztosít a sportos igénybevételhez.
|